Blender 3.1 İle Yapay Çimen İçin Geometrik Prosedür ve Materyal
Default Cube TouTube
kanalından 2 video ile bu deneyi yaptık.
İlk video:
Bu videodaki bilgileri olduğu gibi kullanmadık. Blender logosunu modelleyip onun üzerinde deneme yaptık.
Modelin üretilmesi için gerekli geometrik bileşen ayarları aşağıdadır.
Logodaki materyal bilgileri aşağıdadır.
İkinci video:
Bu videodaki bilgiler ile 2 tür ağaç oluşturuldu. İlk ağaç sade olarak bırakıldı. İkinci ağaç olduğu gibi üretildi.
Sade ağacın geometrik bileşenleri aşağıdadır.
Videodaki ağacın geometrik bileşenleri aşağıdadır. Bazı küçük değişiklikler yapılmıştır.
Yeşil yapraklar için materyal ayarları aşağıdadır.
Işık saçan toplar için materyal ayarları aşağıdadır.
Ağaç gövdesi için materyal ayarları aşağıdadır.
Render denemesi, yaklaşık 45 dakika. Sağdaki Blender logosu ilk videodaki çelenk bilgileri ile, soldaki ağaçlar ise ikinci videodaki bilgiler ile üretilmiştir.
BLEND dosyasını buradan indirebilirsiniz:
https://www.cgtrader.com/free-3d-models/various/various-models/procedural-wreaths-and-tree-yapay-cimen
İlk video:
Bu videodaki bilgileri olduğu gibi kullanmadık. Blender logosunu modelleyip onun üzerinde deneme yaptık.
Modelin üretilmesi için gerekli geometrik bileşen ayarları aşağıdadır.
Logodaki materyal bilgileri aşağıdadır.
İkinci video:
Bu videodaki bilgiler ile 2 tür ağaç oluşturuldu. İlk ağaç sade olarak bırakıldı. İkinci ağaç olduğu gibi üretildi.
Sade ağacın geometrik bileşenleri aşağıdadır.
Videodaki ağacın geometrik bileşenleri aşağıdadır. Bazı küçük değişiklikler yapılmıştır.
Yeşil yapraklar için materyal ayarları aşağıdadır.
Işık saçan toplar için materyal ayarları aşağıdadır.
Ağaç gövdesi için materyal ayarları aşağıdadır.
Render denemesi, yaklaşık 45 dakika. Sağdaki Blender logosu ilk videodaki çelenk bilgileri ile, soldaki ağaçlar ise ikinci videodaki bilgiler ile üretilmiştir.
BLEND dosyasını buradan indirebilirsiniz:
https://www.cgtrader.com/free-3d-models/various/various-models/procedural-wreaths-and-tree-yapay-cimen
Yorumlar
Yorum Gönder