Bu Blogda Ara

11 Nisan 2019 Perşembe

Sıkıştırılmış betondan yapılmış döşeme zemin kaplaması için bir deneme

Merhabalar.

Uzun zamandır, kullanmadığım Blogger ortamından da uğraş alanlarımla ilgili denemelerimi sizlerle paylaşıyorum. Bu paylaşım, şimdilik bir başlangıç seviyesinde sayılır. Hem öğreneceğim hem de yaptığım denemeleri sizlerle paylaşacağım.

Bu deneme, birçok yerde gördüğünüz, bir zemin kaplamasının ayarlanması Blender Guru referans alınarak oluşturulmuştur. Sadece displacement kısmı standardın dışında, yani Micropolygon Displacement kullanıldı. Micropolygon Displacement yöntemi için kaynak aşağıdadır:

https://youtu.be/dRzzaRvVDng

Bu taş kaplama için referans alınan kaynaklar:
https://www.blenderguru.com/tutorials/basics-realistic-texturing
https://youtu.be/rzXNZkEoTAk


Vidyoda verilen "node" verilerine göre ilk sonuç aşağıdaki gibidir:



Micropolygonal Displacement yönteminde, "Midlevel" seviyesinin aşağı yukarı dengelenmesi hakkında bir yöntem için:
https://youtu.be/hlh9rrjG29k?t=573

İkinci denemede sonuç aşağıdaki gibidir:



Son denemede biraz değişiklikler yaptığım "node" verileri aşağıdadır:
Işık:





Beton zemin:



Kullanılan kaplama:
https://static1.squarespace.com/static/58586fa5ebbd1a60e7d76d3e/t/5912d7af6b8f5b6d334bd982/1494407115316/?format=2500w


Hoşça kalın, görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder