Bu Blogda Ara

12 Mayıs 2020 Salı

Kültür Varlıklarını Koruma Hukuku: İstanbul Örneği

Kod: ISAR7085

Ders Adı: Kültür Varlıklarını Koruma Hukuku: İstanbul Örneği


Kredi: 3


AKTS: 6


Z/S: S


T/U/L: 3/0/0


Dersi Veren: Prof. Dr. Cemil KAYA (Erişim tarihi: 28.02.2021 Pazar, 11:54)

27.02.2021 Cumartesi, 18:33 tarihinde, dersi alanlardan biri olan Sinan BALTALI'nın verdiği bilgiler şöyle:

DERS İŞLEME DURUMU: "İlk haftalarda kimse derse gelmediği için sanırım sonraki haftalarda da hoca derse gelmeyi bırakmıştı. İki üç hafta ders saatinde sayfayı gidip kontrol ettim, hoca yoktu, ders yapamadığı için ders kaydı da yoktu muhtemelen. Kültür Varlıklarını Koruma Kanunu’nu sisteme ders materyali olarak yüklemişti."

DEVAMLILIK DURUMU: Aktarılan bilginin seyrine dikkat edilirse derse devamlılık takip edilmemiş.

VİZE SINAVI: "Vizede kültür varlıklarının korunmasında kanunun önemi gibi bir konuda en fazla 1.000 kelimelik bir ödev yazmamızı istemişti."

FİNAL SINAVI: "Finalde de kamulaştırma ile ilgili yine en fazla 1.000 sayfalık ödev istemişti. Ben ödevlerde konu hakkındaki kanun maddelerini anlatıp günlük hayattan örneklerle açıklamıştım, yaklaşık 500 kelimelik ödev yazmıştım."

"Vizeden 85, finalden 80 alıp geçmiştim."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder