Blender ile Tekrar Eden Kaplama Görünümünü Random Dağıtabilmek

Merhabalar.

Blender ile tekrar eden kaplama görünümünü göze kötü görünmeyecek şekilde dağıtabilmek için aşağıdaki vidyoyu izlemenizi tavsiye ederim:
https://www.youtube.com/watch?v=CQ9VmCN2EsE




Mikropoligonal Displacement'in çalışma mantığını anlatan güzel bir görsel.


Kaplama normal "Mapping" node verisiyle atandığında bu şekilde tekrar etmektedir.

Bu tekrarlamayı ortadan kaldırmak için aşağıdaki "node" verisini indirebilirsiniz:
https://www.dropbox.com/s/b8p5nmg7evqbsd6/PoliigonUberMapping_v1.0.blend?dl=0

Aşağıdaki adımları izleyiniz:







Önceki ve sonraki kaplamanın kıyas çıktısı 1.


Önceki ve sonraki kaplamanın kıyas çıktısı 2.

Poliigon Uber Mapping'in çalışma mantığı.

Faydalı olması dileğiyle.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Google Tablolarda Script İle Satır Silmek

İletişim

Osmanlı İktisat Tarihi, Ders Notları