Blender ile Tekrar Eden Kaplama Görünümünü Random Dağıtabilmek
Merhabalar.
Blender ile tekrar eden kaplama görünümünü göze kötü görünmeyecek şekilde dağıtabilmek için aşağıdaki vidyoyu izlemenizi tavsiye ederim:
https://www.youtube.com/watch?v=CQ9VmCN2EsE
Mikropoligonal Displacement'in çalışma mantığını anlatan güzel bir görsel.
Kaplama normal "Mapping" node verisiyle atandığında bu şekilde tekrar etmektedir.
Bu tekrarlamayı ortadan kaldırmak için aşağıdaki "node" verisini indirebilirsiniz:
https://www.dropbox.com/s/b8p5nmg7evqbsd6/PoliigonUberMapping_v1.0.blend?dl=0
Aşağıdaki adımları izleyiniz:
Önceki ve sonraki kaplamanın kıyas çıktısı 1.
Önceki ve sonraki kaplamanın kıyas çıktısı 2.
Poliigon Uber Mapping'in çalışma mantığı.
Faydalı olması dileğiyle.
Blender ile tekrar eden kaplama görünümünü göze kötü görünmeyecek şekilde dağıtabilmek için aşağıdaki vidyoyu izlemenizi tavsiye ederim:
https://www.youtube.com/watch?v=CQ9VmCN2EsE
Mikropoligonal Displacement'in çalışma mantığını anlatan güzel bir görsel.
Kaplama normal "Mapping" node verisiyle atandığında bu şekilde tekrar etmektedir.
Bu tekrarlamayı ortadan kaldırmak için aşağıdaki "node" verisini indirebilirsiniz:
https://www.dropbox.com/s/b8p5nmg7evqbsd6/PoliigonUberMapping_v1.0.blend?dl=0
Aşağıdaki adımları izleyiniz:
Önceki ve sonraki kaplamanın kıyas çıktısı 1.
Önceki ve sonraki kaplamanın kıyas çıktısı 2.
Poliigon Uber Mapping'in çalışma mantığı.
Faydalı olması dileğiyle.
Yorumlar
Yorum Gönder